Friday, December 3, 2010

Peduli kan kata mereka semua :))

Biar lah orang mahu kata aku ni conservative,minah kepoh,budak higusan,budak sakai or what ever.aku tidak hairan dengan semua itu.yeahh,aku memang orang yang conservative.aku memang minah kepoh,budak hingusan and budak sakai.tapi,itu aku!itu diri aku yang selama ini aku carik dan menjadi persoalan kepada aku.akhir nya aku dapat jawapan segala persoalan itu!
Aku tidak hairan kalau suatu hari nanti orang akan bercakap pasal aku.tapi itu memang aku dan benda itu adalah lumrah hidup manusia.jika aku terus dengar kata kata mnusia yang ada di sekeliling aku,aku pasti suatu hari nanti tidak hairan lah kalau aku tersasar jauh dari diri aku yang sebenar.aku tidak perlu berpura pura untuk mendapat perhatian sesiapa.aku mahu jadi diri aku sendiri dan itu yang akan membuat  aku selesa untuk berkawan dengan sesiapa.dan kawan aku itu harus lah terima aku dengan ada nya diri aku.you must accept me without demands!
Aku tidak mahu untuk terus mendengar kata kata orang di sekeliling aku.mereka bukan sempurna sangat pun.masing masing mempunyai kelemahan dan kebolehan sendiri.biar lah orang nak kata aku ini ke itu ke?aku tidak hairan lansung lah kawan!sampai bila kau mahu jaga tepi kain orang.semua orang kat dunia ni semua tak sempurna.
p/s : jangan nak kepoh sangat jaga tepi kain orang,tepi kain sendiri pun tak terurus! ;D

No comments:

Post a Comment