Sunday, May 22, 2011

GAMBAR DIAORANG :'(

dengan tidak sengaja tadi aku buka profile fb dia! wahhh! hati aku rabak lagi bila tengok 
mereka bergambar berdua! ya Allah sakitnya biar tuhan saja yang tahu betul betul mencekam dijiwa! tabah kan lah hati aku ya Allha, kebal kan lah badan aku supaya aku tidak akan rebah lagi kali ini! mungkin kau fikir aku kuat, tapi ternyata aku kah orang yang lemah, aku malu untuk menyatakannya. hati aku merintih apabila lihat kalian berdua bahagia, bergambar bersama berpelukan bersama! aku pun tidak pernah rasa itu semua tapi kau serah kan semuanya kepada dia! 

senang betul kau lupakan aku? rancak betul perbualan kau dengan dia! aduhh, kenapa kau kena buat ini semua! apa hasilnya! mungkin kauorang akan cakap, alh benda kecik mahu jadi isu, peduli apa aku? yang penting sekarang aku nak nyatakan yang aku kecewa melihat kebahagian kau dan dia! aku tahu kau akan melawat blog ini kerana semasa kita berdua ini lah hobi kau, kalau kau baca bagus lah, 

aku tahu mungkin kau tidak akan endah, aku bukan mahu simpati dari kalian semua, aku menulis hnya ingin meluahkan rasa yang membuak buak dalam hati aku ini, aku tidak boleh pendam nya sendiri sebab akhirnya aku yang akan makan hati lebih baik aku jjur kepada semua yang saat ini aku derita dengan cinta kau! 

ada hikmah disebalik semua kejadiannya, mungkin ini adalah jalan yang terbaik buat kita, kalau kita terus kan jua mungkin masing masing dihanyut rasa cinta, maafkan aku atas segalanya, aku terpaksa ungkapkan 3 perkataan iaitu :
AKU BENCI KAU!!!!

1 comment: