Tuesday, May 17, 2011

HEARTBROKEN :')

berakhir sudah kisah cinta kita. tamat sudah segala kebahagian kita. itulah jalan cerita kita. kita berdua sering kecewa, sering berduka, sering gembira, itu lah kita :)

cemburu buta, keegoan, ketidakjujuran, itulah sikap kita. bagaimanakah mahu bahagia? setiap detik dan saat kita luangkan bersama. segala pengalaman dan oengajaran kita kongsi bersama. semakin lama semakin gembira rasanya.

ketika kita bercinta, wahh hebat sungguh rasa keasyikkan nya. ketika kita berpisah terasa sakit mencekam dijiwa. itulah hakikatnya.

*kesal
hati kuat cuba untuk menafikannya. tapi aku cuba buat tak endah, cuba kebalkan hati ini supaya aku tidak kecewa! tapi hakikatnya aku rebah! jatuh terhempap kebumi, selalunya dia lah yang akan mengangkat aku dan merawat semua luka luka aku tapi sekarang aku merawatnya sendiri :)

aduhh, sungguh rasa kehilangan dia. sungguh dalam luka yang dia tinggal kan. kini aku semuanya sendiri. menangis sendiri, tertawa sendiri. biasanya kami kongsi bersama ketangisan, kegembiraan, kesulitan. sama sama kami rasa berdua.

adakah dia juga rasa apa yang aku rasa kan sekarang? air mata sudah mula mengalir yang hidup di pipi dan mati di bibir kita. aku tidak kuat, aku tidak kuat!!

p/s : aku yakin aku boleh hidup tanpa dia :))

No comments:

Post a Comment