Wednesday, December 29, 2010

2 DEDIKASI

too all my friend in 2 dedikasi. aku nak ucap berbanyak terima kasih untuk semua kenangan yang pernah kita coret kan bersama. aku tahu time kita satu kelas dulu aku tak lah sebaik manusia yang kauorang sangka kan and aku banyak buat kauorang terasa hati dengan sikap aku. tapi, aku nak kauorang tahu satu yang aku tak pernah rasa segembira ini bila aku bersama kalian semua. aku masih ingat lagi semua kenangan kita bersama yang dah lama kita ukir kan didalam hati masing masing. :)
aku ingat lagi waktu aku kene marah dengan cikgu geo sebab aku jawab soalan main main. cikgu tanya lain aku jawab lain sampai cikgu suruh aku keluar kelas, tapi aku buat bodoh tak amik port dengan apa yang dia cakap. aku juga tak dapat lupa kan time aku,fatiha,afifi,najihah,hazim and irfan buat satu kumpulan for bahasa melayu then kita dimalu kan depan orang ramai. seriusly, that time tak bole di nafikan yang aku memberontak dan rasa sedikit malu, tapi bila aku pikir pikir balik benda itu sangat lawak and benda too lah yang mengajar aku erti persahabatan :))

p/s: i love you all until my last breath. i never forget all the memories that we make together :)) <3 aku turun kelas kauorang jangan lah lupa kan aku eakk ?

2 comments:

  1. yeahhh !
    Akuu enGat seMua 2 . .
    Akuu haraP ape yg ktew pnah LaLui seBeLuM ni . .
    Dapat jd keNangaN yg teRindaH Lam hdopp ktew seMua . .
    Aminn . .
    :D

    ReplyDelete
  2. aku pun sama. hanya Allah je yang tahu betapa gembira nya hati aku dapat kenal kauorang semua :)

    ReplyDelete