Thursday, December 23, 2010

KEMBALI KAN JIWA AKU!

Aku tak tahu kenapa semalam dan hari ini hati aku rasa sayu dan pilu.aku sendiri tidak tahu kenapa?aku cuba untuk mencari apakah penyebab nya tapi tiada!tak ada apa apa yang menyebab kan hati aku berasa sedemikian!aku rasa begitu hairan dengan apa semua ini.hati aku kosong!tak ada rasa apa apa kecuali rasa sayu!tiada rasa gembira,tiada rasa suka!boleh tak sesiapa beritahu aku apakah penyebabnya?aku mahu satu dunia tahu yang saat ini aku sedang kecewa!aku mahu satu dunia menggembira kan aku!aku mahu semua itu!aku mahu semua orang paham perasaan aku dan mereka rasa apa yang aku rasa kan sekarang!!aku mahu menjerit sekuat hati aku supaya rasa itu boleh pergi!aku mahu menangis sepuas hati supaya rasa itu bisa mati!apakah maksud semua ini?tolong aku!aku terperangkap dengan rasa itu!aku mahu cerita dengan orang yang aku sayang tapi aku tak bisa kerana aku tak tahu apakah penyebab rasa itu bisa wujud?!aku mahu aku yang dulu!yang sentiasa gembira dengan apa adanya!yang selalu rasa selesa dengan dirinya!agak nya bila kah rasa itu bisa mati?aku mahu rasa itu mati buat selama nya!aku tidak mahu kalau aku terus begini!rasa sayu itu selalu ada bila saat saat aku ingin bergembira!bila aku mahu ketawa kesedihan itu akan menghantui diri aku!tolong lah aku mahu jiwa itu mati!!aku tidak sanggup lagi untuk terus dihantui dengan rasa kesedihan itu!andai aku bisa hidup seperti dulu,yang selalu ketawa!aku pasti bahagia sekarang!aku cuba untuk menangis sepuas hati supaya rasa kesedihan itu bisa berkurangan tapi tak boleh.

No comments:

Post a Comment