Thursday, December 9, 2010

NURINNA SYAHIRAH


Nurinna syahirah,terima kasih untuk semua nya sayang.kehadiran kau membawa kebahagian kepada aku.pada waktu kegembiraan itu aku merasa kan bahawa dunia ini aku yang punya.sumpah,aku happy gila bila aku berada di samping kau.kau selalu ada bila aku susah.mungkin kita baru saja kenal tapi aku selesa bila aku dengan kau.kau sudi layan sikap aku yang banyak mulut ni,aku nak cari orang yang macam kau zaman sekarang susah sebab ada orang yang tak boleh tahan dengan sikap aku.
Aku tahu kau mesti rasa sangsi pasal hubungan kita.kau mesti rasa kan yang aku berkawan dengan kau tak ikhlas hanya untuk nak mempermain kan perasaan kau.tapi percaya lah sha,tak pernah terlintas dekat fikiran aku untuk mempermain kan kau atau nak berkawan dengan kau hanya semata mata nak rampas semua apa yang milik kau.aku bukan jenis manusia yang macam itu.aku tak marah kau kalau kau ada perasaan macam itu sebab aku tahu semua orang akan berasa sangsi.kadang kadang pun aku merasa kan perkara yang sama tapi aku cuba menidakkan perkara tersebut kerana aku tahu kau bukan manusia yang macam itu.
*menangis
Aku sayang kau lebih dari apa apa pun.aku tak nak kehilangan orang yang macam kau.aku tak nak kau tinggal kan aku macam mana orang lain yang nak tinggal kan aku.sha,aku mohon dekat kau jangan main kan aku macam mana kawan kawan aku pernah main kan aku sebelum ni.aku tak nak kau jadi backstabber.aku tak nak kau jadi playgirl.aku tak nak semua itu berlaku kat atas kau sebab aku sayang kan kau.biar lah orang cakap kau ini ke itu ke,kau jangan dengar semua yang diorang cakap kan tu,biar lah orang tinggal kan kau sornng sorang kau jangan pernah peduli kan semua itu..biar lah orang tak peduli kan kau.kau jangan risau semua itu,selagi aku ada,aku akan tetap jaga kau.aku tetap akan ada bila kau susah.aku tetap akn bantu kau.tapi satu yang aku mintak dari kau jangan persia sia kan kepercayaan aku dekat kau dan jangan pernah nak game aku.

p/s  : iloveyouu until my last breath <33

No comments:

Post a Comment