Saturday, January 1, 2011

AMIRUL HISYAM :)


eyh,aku nak cakap dengan kau yang aku still sayang kan kau. terpulang lah dekat kau nak percaya ke tak? tapi yang aku tahu aku cakap bnda yang betul. kita kalau cntct mesti setiap hari gaduh. aku pun tak paham kenapa? aku tahu kau berbnyak bersabar dengan perangai aku yang sangat keras kepala ni! no wonder lah if i say that i hate you very much! aku bukan tak sayang kan kau, tapi cuba lahh kurang kan sikit kau punya cemburu too. honest aku cakap aku rimas gilaa!aku dengan kawan kawan laki aku just kawan je, and kitaorang tak pernah nak lebih. kau tahu kan yang aku ni tak rapat sangat dengan kawan perempuan jadi kau kena lah paham aku! aku bukan nak sakit kan hati kau aku just mahu jjur dengan kau! soory kalau selama kita bersama kau bnyak sangat terasa dengan aku. kau kata aku selfish! ye!! memang aku tersangat lah selfish! kau tahu to kan? kalau kau tahu aku macam to kenapa dari dulu je kau tak tinggalkan aku? come on lah icam, has been 1 year kita kenal. tak kan kau tak tahu lagi perangai aku macam mana? aku bukan nak cari salah kau je, tapi cuba kau pikir dengan apa yang kau dah buat now? kalau kau dah tak nak aku, dah lah tak payah lah nak contact aku. aku nak cakap sikit yang aku rasa gembira doe bila aku di samping kau tapi disebab kan kita selalu gaduh, aku dah rasa mulai lain? macam benci kau.

p/s: i know that you still mad at me. yes, i'm selfish,i'm ego and i'm cruel. but, i'm still loving you. please trust me for the first and the last time. nobody in this world are prefect lah icam eventhough ur EX GF :)

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. weh ni kea icam yg ckp dulu tuh ?

    -catt :3

    ReplyDelete
  3. caatttt !! aku miss kau gila gila doe !! a'ah ni lah icam yang aku cakap kan dulu :)

    ReplyDelete