Sunday, January 16, 2011

LOVE IS BLIND ;)


betul lah kata orang tua tua dulu. cinta itu BUTA! ketika bercinta semua nya indah tapi ketika berpisah semua nya derita. sampai ke hari ini aku masih lagi tertanya tanya apakah maksud cinta yang sebenar nya? aku rasa semua orang tak kan tahu apa maksud cinta yang sering kali diaorang ungkap kan.

aku percaya yang cinta tak akan pernah wujud antara mereka semua nya. itu semua hanya khayalan mereka saja. hanya kata kata manis yang membuat mereka terpedaya dengan fantasi :) yang aku percaya hanya cinta pada tuhan dan keluarga sahaja.

betul lah kata kakak, cinta dan jodoh itu akan datang dengan sendirinya tak perlu lah kita semua risau sebab setiap yang Allah jadi kan di dunia ini ada pasangan nya sendiri.kakak pernah kata kepada aku, yang aku masih lagi kecil untuk bercinta cintun ni kan tapi aku ni punya keras kepala sampai akhirnya suatu hari too aku yang kecewa dengan sendirinya! padan dengan muka aku sendiri!

kakak tak pernah nak menghalang atau marah aku bila dia dapat tahu yang aku ada bf, cuma pada waktu ni dia tak benar kan aku berkasih kasihan ni sebab aku nak menduduki PMR :) yeahh !! jodoh bakal datang dengan sendirinya. aku tak mahu lagi menangis, menderita semua nya sebab cinta :D HAHA !

aku mahu semua ini mati dengan sendirinya dan aku tak mahu semua ini berulang untuk kedua kali nya :) selepas aku berharap tiada lagi lah orang yang mengungkap kan rasa sayang atau pun cinta kepada aku kerana aku todak mahu lagi mempercayai nya. aku takut kalau alih alih nanti aku yang kecewa :)

biar lah kali ini hati aku memang tekad untuk membuat keputusan yang sedemikian dan aku berharap tiada lagi perasaan itu di dalam hati :) semoga aku kuat menghadapinya . kau harus percaya yang CINTA TAK PERNAH TERCIPTA dan CINTA TIDAK AKAN PERNAH MEMBAWA BAHAGIA MALAH DERITA!! biar lah perasaan ini terus mati agar tiada lagi kecewa pada akhir nya :)

p/s: apa yang orang tua dulu dulu cakap ada betul nya eyhh. :))

No comments:

Post a Comment