Friday, January 14, 2011

PMR :(


sudah lama aku tak update blog, sudah lama lama aku tak bukak fb. ini semua sebab PMR punya pasal! :) aku kene betul betul fokus on PMR aku ney!tak ada masa lagi nak bermain sakan!hanya ada 9 bulan je lagi untuk refresh semuanya.dari tingkatan 1-3!kepala agak sedikit pusing apabila mengenangknan azab yang menanti.terasa debaran PMR semakin kencang!macam esok je nak periksa!tak ada masa nak pikir pasal pakwa o whatever!yang hanya sempat pikir iaitu belajar.sekarang time table harian pun dah lain.kalau dulu ada masa nak lepaks lepaks di sekolah, sekarang dah tak ada dah! :( sampai sampai sekolah letak beg then terus belajar.nak bukak mulut pun dah tak sempat!dari mula sampai akhir persekolahan dipadat kan dengan belajar je!tak sempat aku dan teare nak usah pakwe kiri kanan kod! HAHA :D tapi yang pelik nya SPM tak ada lah sampai macam too sekali. mereka semua mempunyai masa untuk lepaks lepaks dan menyemak di block kami. diaorang tak takut ke macam mana kitaorang takut?terasa macam diaorang terlampau cool ouh. sekolah? jangan cakap lahh! sungguh membuhsan kan! sangat sangat!! rasa macam nak balik zaman tadika je ouh.mmg sengsara gila lahh eyhh! setiap pagi isnin ada sportcheck! rabu and khamis plak ada koko. sumpah aku malas nak aktiv dalam bidang koko, tapi pikir nak masuk asrama punya pasal, nak tak nak kene lah aktiv jgak!tahun ni kene jadi yang lebih baik. kalu boleh tak nak ada apa apa rekod disiplin pelajar. ceeewaaahh!! nak kutuk cikgu tahun ni pun agak susah takut tak boleh nak jawab PMR nanti. tapi gian nak mengutuk, terkutuk lah jugak tanpa disengaja kan.:)cikgu cikgu semua agak straight tahun ini, bila mereka meminta kami menyerefresh kan ingatan kaimi. macam macam aku ingat!tapi yang pelik nya bukan pasa peljaran tapi benda lain. pasal aku gaduh dekat school, tidur dalam kelas, kene denga dengan cikgu, kene tahan dengan ustaz. macam macam lagi lah.terus melayang pikiran aku that time.tapi, pada this year aku terpaksa duduk di hadapan kelas memang betul betul ada di hadapan bijik mata guru! mahu tidur tak boleh, mahy sembang pun tak boleh yang boleh hanya manghadap buku dan membuat latihan yang sudah guru berikan!:) memang bagus gila!!masa rehat pulak tak sempat aku nak minum air loceng dah pun berdering! begitu sekejap aku rasa kan. then naik atas balik untuk meneruskan pembelajaran. pejam celik pejam celik masa sekolah pun finish! waahhh that time i fell like dunia ni aku yang punya!apa lagi berebut lah aku balik!
p/s: too lah aktiviti aku di sekolah.membuhsan kan :(

No comments:

Post a Comment