Thursday, February 3, 2011

RESAH DAN GELISAH


*diam
huh, terasa macam ada sesuatu yang tajam menusuk dalam hati ni! arrrggghhh! sakit yang teramat! tak pernah aku rasa kan sakit yang sebegini rupa. terasa mahu meraung supaya rasa itu akan beransur pulih.

*menangis
bila aku kenang kan saat manis aku dan dia, haih indah sungguh sehingga tidak boleh digambar kan dengan kata kata! kepahitan nya pulak, Ya Allah begitu menusuk dijiwa!

*kesal
terasa kesal bila aku kenal dia, terasa kesal bila aku jatuh cinta dengan dia! andai aku dapat undur kan masa aku mahu benda ini hanya akan jadi satu kenangan pahit buat aku!

*menjerit
kenapa aku harus kenal dia? kenapa kami ditakdir kan untuk berjumpa dan kenapa aku harus jatuh cinta kepada dia? andai semua ini tak kan berlaku, aku pasti yang aku tak kan sekecewa ini!! arggghh !

*menangis
aku sayang kan kau macamm aku sayang kan nyawa aku sendiri! aku belai kau macam aku belai kedua ibu bapa aku sendiri! tapi, ini yang mampu bagi kepada aku? terima kasih! aku sangat menghargainya. aku pasti suatu hari nanti kau akan tahu betapa dalam nya cinta aku pada kau! hanya Allah yang mengetahui segala nya!

p/s : aku sayang kan kau sampai aku mati! <3

1 comment: