Friday, March 18, 2011

FUCK EVERYBODY ! :'(


jari aku menggigil sambil menangis menahan sakit hati yang orang buat dekat aku ! biar pun apa apa yang diaorang buat dekat aku, aku masih boleh bersabar selagi aku masih mempunyai kesabaran yang kuat ! aku dianggap sebagai BINATANG yang tidak mempunyai hati dan perasaan ?? apa itu !! kau cakap lah dekat aku ! kau kata aku ini kau kata aku itu ?? apa ??? apa salah aku pada kau !!! apa dosa aku !!

*menangis
apa yang kauorang nak daripada aku sekarang ? tak cukup ke kauorang semua dah conteng kan arang ats muka aku dah ahli keluarga aku ! tak cukup kauorang dah buat aku malu ? apa yang kauorang nak lagi dari aku bangsat !! aku dah cukup bersabar ! cukup BERSABAR ! tapi ternyata kau pijak aku habis habisan ! kau tindas aku seboleh boleh nya !!

kau nak sampai aku mampus !! baru kauorang puas haa ?? itu yang kauorang ingat BABI !! aku tak nak maki maki dalam blog tapi kauorang benar benar dah mencabar kesabaran yang aku miliki ! kauorang tindas aku ! kau buat aku ini kau buat aku itu !!

*kesal
kenapa aku kenal kauorang ?? kenapa lahh aku kne hidup dalam dunia yang sebegini . aku sepatut nya ditempat kan di tempat yang aman . yang mana ada hanya orang orang yang sayang kan aku , bukan tempat yang GAMPANG ini ! ini bukan tempat aku !

No comments:

Post a Comment