Friday, March 18, 2011

MEREKA :D


hey hey kepada peminat blog saya :)) HAHA, sehad ?? saya alhamdulillah sekad sehad saja :)) hari ini saya akan menceritak kententeng kedua adik beradik sayang yang saya sayang gial babi nak mampus :))

Nur Atheera Veslee dan Nur Leeyana Veslee dua orang adik beradik aku yang sangat gila ! aku sayang kan diaorang douh . diaorang lahh bestie aku sampai kiamat! selalu nya kalau cakap pasal kawan baik, mesti dia bukan dari keluarga kita, tapi yang ini lain! mereka lahh kawan baik aku didunia dan di akhirat! diaorang lah boyfriend aku, family aku, cikgu aku, and macam macam lagi . 

kalau aku tak ada kawan pun aku tak kesah sebab aku dah ada diaorang yang selalu ada disisi aku sewaktu aku senang dan susah ! tu lah erti kawan yang terbaik. diaorang lah yang selalu mendukung aku ! diaorang lah selalu bantu aku bilau aku jatuh terhempap dekat tanah ! diaorang lah segala galanya bagi . aku tak kesah orang nak benci aku, orang nak mengutuk aku, aku tak kesah sikit pun sebab aku tak perlukan diaorang, yang aku hanya perlu kan FAMILY aku !

diaorang belai aku dengan penuh kasih sayang ! hidup aku tak pernah kurang dengan kasih sayang sebab mereka ada! aku tak pernah rasa sunyi walau sesaat pun sebab diaorang selalu ada dengan aku ! aku tak hairan kalau aku tak berkawan :)) aku lebih suka kalau aku yang itu. tak perlu aku jaga perasaan orang lain, aku jaga perasaan aku ! :))

p/s : pergi mampus kau nak cakap apa dekat aku dan family aku ! aku tak kesah sikit pun , yang oenting aku masih lagi ada MEREKA yang sayang kan aku <3

No comments:

Post a Comment