Friday, December 3, 2010

terima kasih kawan ;))



 Hari ini aku rasa begitu gembira dengan kehadiran mereka.mereka telah menghibur kan aku,mereka juga telah menghilang kan kesedihan aku.terima kasih untuk semuanya kawan.aku terharu dengan apa pengorbanan kamu yang kauorang telah lakukan.hidup aku lebih selesa bila aku berkawan dengan mereka.walau pun ada kala nya mereka agak menyakit kan hati aku tapi aku tahu bahawa semua itu adalah satu gurauan yang mereka tidak maksud kan.     
*ketawa kecil
Kadang kadang gelagat mereka melucukan.aku gembira apabila aku berada dekat dengan mereka.mungkin kami tidak rapat tapi jujur aku kata kan aku bahagia dan aku senang apabila aku berada di samping kalian.mungkin kalian berasa pelik tapi itulah realitinya.lagi lagi masa kat mcd dan kalian kutuk kau pada waktu tu.,dah lah aku sorang je perempuan dalam bilik tu,haih!rasa nak sepak je sorang sorang.gelak dah lah besar masing masing.
Satu aku nak ucap kan pada kauorang semua.terima ksih sebab ajak aku pegi mcd tadi.jujur aku kata kan aku tersangat lah happy cause aku dapat lepak dengan kauorang semua.terima ksih cause sudi layan aku yang banyak mulut ni,last sekali sorry sangat sangat if selama kita lepak tadi aku bnyak buat kauorang terasa dengan apa yang aku cakap kan tadi.tapi aku memang tak ada niat nak buat kauorang terasa.sorry sangat sangat.terima kasih untuk semuanya kawan!:)

No comments:

Post a Comment