Friday, December 3, 2010

di malam yang kelihatan suram
aku merindui seseorang
seseorang yang pernah membahagia kan aku
seseorang yang pernah aku sayang

aku tidak tahu mahu berbuat apa
Apakah aku harus angin meniup kan rasa rindu ku padanya?     
Apakah aku harus hujan mengungkap kan rasa sedih ku?
Apakah aku harus tanah mendekat kan aku padanya?                                                                                                                          
Semua itu menjadi persoalan bagiku

Aku rindu padanya,                         
aku rindu pasa senyuman nya
aku rindu pada gelak tawa nya
dan aku rindu pada wajah nya

aku ahu suatu hari nanti
kau pulang kepada ku
aku mahu kau tahu satu
yang aku amat menyayangi mu .

p/s: aku tidak dapat melupa kan mu <33                                                                                                                                                                                                                                                                                       

No comments:

Post a Comment