Friday, February 11, 2011

SEMUA ORANG PERGI MATI !


semua orang pergi mati ! aku mahu dalam dunia ni hanya ada aku, ibu, ayah, adik dan kakak . aku dah tak perlu kan sesiapa kecuali mereka sahaja ! hati aku sedang berkeceramuk pada waktu ini ! hidup aku tak tenteram . mereka yang babi buat hidup aku lebih sengsara ! sumpah, aku benci kan kamu semua ! aku rela beseorangan dari terus terseksa sebegini rupa ! aku ingin sekali mereka rasa kan apa yang aku rasa kan pada saat ini ! pahit, pedih, sakit dan kecewa ! andai kata membunuh diri itu tidak salah disisi agama ! aku mahu lakukan itu ! aku mahu ! supaya rasa ini bisa mati bersama jasadku ! aku mahu pada waktu itu hnya ada keluarga aku ! yang selalu menyayangi aku sampai akhir nafas ku ! aku pasti pada waktu itu hidup aku akan lebih berharga dari sekarang !

p/s : aku sudah tidak perlu kan kasih sayang orang lain. aku hnya perlukan keluarga aku !

1 comment: