Friday, February 11, 2011

:(


pada kali pertama aku melihat ke dalam matanya , aku merasa kan ada sesuatu yang menusuk ke dalam jiwaku. aku sendiri tidak pasti apakah ia. setelah aku kenal akan dirinya, terasa sungguh bahagia yang tidak terhingga. saat saat manis yang kita ukir kan bersama tidak akan dapat kulupa.

banyak janji janji yang telah kita lafaz kan bersama, banyak kata kata indah yang sering kita ungkapkan. tapi mengapa, setiap pertemuan mempunya perpisahan.

kau sangat baik, kau sangat sempura. kau memiliki semua apa yang aku inginkan. pada saat itu, aku merasa kan bahawa dunia ini aku yang punya. aku tidak lagi keseorangan tetapi kesemua nya tidak akn kekal lama inya hanya sementara sahaja. terasa bahawa dunia ini tidak adil .

mengapa kesemua keindahan harus diakhiri dengan keperitan, harus diakhiri dengan kepedihan? beri lah aku peluang untuk merasai semua keindahan yang telah ku cipta selama ini. kenapa kau harus perge? meninggal kan diri ini yang sering tergapai gapai .

keindahan yang kita bina kini kesemua nya sudah lebur. sumpah aku merindui dirimu. hidup aku akan menjadi lebih indah jika kau selalu berada di samping ku pasda waktu itu, tidak lah aku berasa kehilangan sebegini rupa :))

No comments:

Post a Comment