Tuesday, March 15, 2011

GEMOK :))


itu 'gemok' panggilan aku! mana mana aku pergi mesti ada panggilan itu! sini gemok, sana gemok, situ gemok, semuanya gemok. hee, eventhough perkataan itu agak menyakitkan telinga tetapi dia COMEL! sangat comel! karang orang yang dapat nama panggilan itu, hanya orang yang tertentu sahaja yang boleh dapat panggilan itu :))

ciri ciri orang gemuk :
-COMEL
-CHUBBY
-PUTIH
-LAWA
-BADAN BERISI

so, kepada sesiapa yang ada gelaran itu, anda semua jangan lah sedih sayang! tak payah nak kurus kurus ni. actually, diaorang semua JELOUS sebab dalam kalangan diaorang semua tak secomel kita. krbanyakan orang lelaki lah, diaorang pun jelous gak sebab TAK DAPAT gf macam kita. yang comel, chubby, lawa and putih. yang diaorang dapat semuanya KEREMPENG, tak sedap dipeluk :)) orang gemuk ni lahh, orang yang paling mulia antara orang orang yang ada dalam dunia ni. kalau ada orang ejek kauorang, kauorang just pekak kan telinga je lah. diaorang tu semua buta eak!

percaya lah tak semua orang dalam dunia ni sempurna, masing masing mempunyai kelamahan diri sendiri. suatu hari nnti kauorang akan kurus punya, percaya lah. orang yang hina, caci dan ejek kita tu lah yang akan gemok balik. sayang, dunia berputar seperti roda, jadi secara tidak langsung kehidupan pun akan berpusing seperti roda. dan benda itu yang akan terkena dekat batang hidung diaorang balik. trust me baby :)

p/s : don't be sad sayang , kita adalah salah satu orang yang paling mulia dalam dunia ni :))

No comments:

Post a Comment