Thursday, March 17, 2011

STYLE SI LELAKI :)

hoi hoi kepada si pembaca, hoi hoi kepada si pendengar, hoi hoi kepada si penulis ! HAHA , kauorang semua sehat ? aku sihat alhamdullillah , thanx sbb amik berat pasal aku yeahh ! *perasan ! hari ini kita akan bincang kan topik pasal STYLE si lelaki . mungkin ada dikalangan kita yang keliru dengan mereka punya STYLE betul ? mereka sangat weird.

terdapat remaja dikalangan kita tertanya tanya kenapa kebanyakan lelaki dioarang mesti nak pakai lawa lawa hanya semata mata nak keluar lepak ?actually leesa pun tak ada jawapannya, mungkin ada beberapa sebab kenapa diaorang semua jadi macam tu ??
antaranya ialah :

-dia PERASAN yang dia hot
-dia memang seorang yang PEMBERSIH dan SMART
-dia menjaga TARAF keluarganya
-dia MAHU kan perhatian dari wanita wanita

setelah leesa buat kajian tentang masalah ini, ini adalah antara jawapan jawapan yang selalu wanita kemukan ! ada juga yang menyata kan bahawa rumah diaorang memang tak ada baju yang selebet ?? hussshh, dasyat !

style di bandar pula, kebanyakan diaorang akan pakai STYLE yang sama ! euww ! buhsan lahh asyek asyek style yang sama ! antara antara pakaian dan aksesori aksesori yang diaorang yang selalu diaorang guna berulang kali :

-cap
-seluar
-jaket
-baju
-spek
-gelang

ada yang kata diaorang tak reti style yang lain ? ada yang cakap diaorang tak ada baju yang lain ? HAHA , leesa rasa mungkin bagi diaorang style tu dah cukup TIP TOP untuk biar semua wanita pandang diaorang HEBAT ?? berkemungkinan lah jugak kan ? boleh jadi !

leesa pun tak paham diaorang ni macam mana sebenar nya, almaklumlah perempuan dan lelaki kan cita rasa nya lain lain . leesa tak berani nak bagi apa apa komen yang leesa bole cakap diaorang agak KREATIV !

p/s : itu lah antara antara isu yang ingin leesa ketengahkan ! kepada si lelaki jangan marah yah :))

No comments:

Post a Comment