Thursday, March 17, 2011

CIRI CIRI LELAKI IDAMAN SAYA


assalammualaikumwarahmatullahhiwabarakatu ! HAHA , panjang kan salam aku ? haa, hebat kan ?? kau tak ada ! now , aku akan menceritakan topik ciri ciri lelaki idaman saya ! <33

setiap orang mesti ada ciri ciri lelaki idaman yang diaorang impikan betul ? adat lah tu, lumrah manusia lahh katakan . begitu juga aku! aku pun ada ciri ciri lelaki idaman tetapi aku berbeza sungguh dari kalian semua ! kebanyakan orang semua nak lelaki yang handsome , cute , tggi and putih . tapi aku lain, lain sangat !

antara ciri ciri lelaki idaman aku ialah :
-tggi daripada aku
-badan sederhana
-badan tegap
-tak nak botak
-nak ada rambut
-STYLE
-kaya raya
-putih
-charming
-cute
-ada kerjaya

itu lah ciri ciri lelaki idaman aku ! berbeza sunggguh kan dari kauorang semua ! (bukan sama je ke ? -,-) aku bukan jenis orang yang memilih sangat pun, janji dia kaya and handsome tu pun dah cukup bagi aku !

ada juga orang cakap dekat aku jangan pandang pada harta, pandang pada hati dan cinta nya. kadang kadang aku pikir jugak, kalau aku tak ada harta ? macam mana nak sara diri aku ? makan minum aku ? anak anak aku ? tak kan setiap kali nak ke kedai nak cakap macam ni :

me : apek apek ! saya ada cinta sejati boleh beri kan saya 10 bijik telur ??
tuan kedai : haaiyaa nyonya ! kalau mahu beli haa, kena lah guna itu duit ouhh !!
me : tapi saya ada cinta sekati apek !
tuan kedai : zaman sekalang semuanya duit , tak ada duit talak barang !


tak mungkin aku nak cakap macam tu betul ? jadi pandai pandai kauorang lahh k . masing masing dah besar kan :))

No comments:

Post a Comment